Μια πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης εγκαινιάζει η Lidl Ελλάς, με τη φιλοσοφία της να εδράζεται στη σύνδεση της εταιρείας με την κοινωνική προσφορά και τη συμμετοχή του κοινού να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του καλού σκοπού.

Το δημοφιλές «Εβδομαδιαίο Φυλλάδιο Προσφορών Lidl» μεταμορφώνεται σε «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», ένα διαφορετικό φυλλάδιο στο οποίο δεν υπάρχουν προϊόντα. Το μόνο που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό είναι αγάπη και αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lidl Ελλάς καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα  fylladioprosforasapotalidl.gr, να πατήσει το κουμπί «Μοιράσου το καλό!» και να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl».

Κάθε φορά που κάποιος το μοιράζεται, δηλαδή το κοινοποιεί «ηλεκτρονικά» , η Lidl Ελλάς προσφέρει 1 ευρώ σε προϊόντα που θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των Οργανισμών «Ανοιχτή Αγκαλιά», «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής», «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Οι Γωγώ ΔελογιάννηΓιώργος Καπουτζίδης και Γιάννης Σερβετάς έχουν ήδη αγκαλιάσει την καμπάνια και ως «Διανομείς Αγάπης» και κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς, καλούν το κοινό να συμμετέχει και να στηρίξει αυτήν την πρωτοβουλία.

*Διαβάσαμε την είδηση στο www.e-daily.gr