Γράφει η Μαρία Καλλίλα

Η καθημερινότητα μιας μητέρας δύο νηπίων σίγουρα δεν είναι η ευκολότερη. Κι όταν μάλιστα το ένα από αυτά έχει γεννηθεί τυφλό, η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη φτάνοντας ακόμη και στα όρια της απελπισίας, κάποιες μέρες.

Μια τέτοια μέρα αντιμετώπιζε κι η Jessica Donnahoo, μητέρα δυο μικρών παιδιών, ενός τρίχρονου αγοριού κι ενός δίχρονου κοριτσιού, όταν παρουσιάστηκε στο σπίτι της, στο Greenville της Νότια Καρολίνα, ο «από μηχανής Θεός», τεχνικός της εταιρείας Spectrum Internet, για να αναβαθμίσει τη σύνδεση του ίντερνετ και να ρυθμίσει την τηλεόρασή της.

Όταν ο τεχνικός έφτασε στο σπίτι της οικογένειας, είδε τη μητέρα σε πανικό. Προσπαθούσε να ηρεμήσει τον τρίχρονο γιο της, κρατώντας αγκαλιά τη δίχρονη κόρη της και γύρω της επικρατούσε πλήρης ακαταστασία. Ο μικρός με το που τον άκουσε σταμάτησε να ουρλιάζει, έτρεξε προς το μέρος του και σκαρφάλωσε πάνω του.

Ο νεαρός άντρας όχι μόνο δεν δυσανασχέτησε αλλά κατάλαβε πως εκείνη τη στιγμή η σύνδεση του ίντερνετ ήταν το τελευταίο πράγμα που σκεφτόταν η μητέρα. Έτσι αποφάσισε να απασχολήσει για λίγη ώρα το μικρό Robert και την αδερφή του και να αφήσει το περιθώριο στη Jessica να ηρεμήσει και να μαζέψει το σπίτι της.

Φεύγοντας όμως ο τεχνικός κι έχοντας ρυθμίσει όχι μόνο το ίντερνετ αλλά για λίγο και τη «ζωή» της Jessica δεν περίμενε ποτέ πως η μητέρα θα αναρτούσε ένα ποστ στο Facebook με το γράμμα που έστειλε στην εταιρία που εκείνος εργάζεται για να καταθέσει τα εξής :

«Αγαπητή Spectrum Internet,

σήμερα, ο τεχνικός σας Robert ήρθε στο σπίτι μας για να αναβαθμίσει το ίντερνετ και να διορθώσει τη σύνδεση της τηλεόρασής μας. Μας βρήκε σε χαώδη κατάσταση.

Ο γιος μου Sailor, λόγω κάποιας σπάνιας πάθησης του εγκεφάλου γεννήθηκε τυφλός. Η καθημερινότητά του είναι δύσκολη γιατί δεν μπορεί να επικοινωνήσει τις ανάγκες του, κάνοντάς τον νευρικό κι ατίθασο και σήμερα έκλαιγε από το πρωί και δεν μπορούσα να τον συνεφέρω.

Ταυτόχρονα, προσπαθούσα να ικανοποιήσω τις ανάγκες της κόρης μου ηλικίας δύο ετών, να καθαρίσω και να βάλω σε τάξη το σπίτι μου. Ο σύζυγός μου βρισκόταν στη δουλειά του. Ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα. 

Όταν ο Robert ήρθε σπίτι κι άρχισε να μιλάει ο Sailor πήγε τρέχοντας και σκαρφάλωσε πάνω του. Ο Robert όχι μόνο δεν ενοχλήθηκε αλλά κρατούσε το γιο μου και τον απασχολούσε επί 45 λεπτά ώστε να μπορέσω να κάνω τις δουλειές μου. Ήταν μια πραγματική ανακούφιση για μια κουρασμένη μητέρα.

Ο Robert μπορούσε απλώς να έρθει, να κάνει τη δουλειά του και να φύγει όσο πιο γρήγορα γινόταν. Όμως όταν είδε την κατάσταση που αντιμετώπιζα ένιωσε την ανάγκη να βοηθήσει έχοντας αντιληφθεί πως το πρόβλημα εκείνη τη στιγμή ήταν πολύ πιο σοβαρό από μια απλή σύνδεση του ίντερνετ.

Αυτό που έκανε δεν έχει να κάνει με επαγγελματισμό. Πρόκειται για πράξη ανθρωπιάς και μεγαλείο ψυχής. Ο Robert αξίζει να ανταμειφθεί με μια αύξηση, μια προαγωγή, οτιδήποτε. Είστε τυχεροί που εργάζεται για εσάς ένας τέτοιος θησαυρός και δε θα ξεχάσω ποτέ την καλοσύνη του.

Με εκτίμηση Jessica»

Κάποιοι εργαζόμενοι, ξεπερνούν τα αυστηρά όρια της δουλειάς τους για να βοηθήσουν τον συνάνθρωπό τους κι αυτούς τους αγαπάμε λίγο παραπάνω… 

*Διαβάσαμε την είδηση στο www.sunnyskyz.com